Performans Hedefleri
  • Hizmette süreklilik, hızlılık ve doğruluk,
  • Kalite Yönetim Sisteminin sürekliliğini sağlamak için gerekli alt yapıyı oluşturmak,
  • Akademisyenlerle sürekli ilişki içerisinde olmak ve beklentilerini en kısa sürede doğru olarak karşılamak,
  • Sunduğumuz hizmetlerin Kanunlara, Ana Statüye, Yönetmeliklere ve diğer mevzuatlara uygunluğunu sağlayarak güvenilir kılmak, 
  • Sunduğumuz hizmetlerin her defasında, zamanında ve doğru yapılmasını sağlamak,
  • Akademisyenlerimize sunduğumuz bilgilendirme ve kolaylaştırıcı işlemlerin daha etkin olmasını sağlamak,
  • Tüm çalışanlar tarafından kalitenin bir yaşam felsefesi olarak algılanmasını sağlamak,
  • Çalışma hayatının kalitesini iyileştirme yönünde çalışmaları başlatmak,
  • Sürekli geliştirme çalışmaları başlatmak ve herkesin bu çalışmalara katılmasını sağlamak,
  • Kaliteyi sürekli geliştirme teknikleri hakkında ve gereksinim duyulan konularda sürekli eğitim verilmesini sağlamak,
  • Çalışanların motivasyonunu sağlamak ve etkin bir çalışma ortamı oluşturmak, 
  • Çalışan ve Akademisyen memnuniyeti oranının  % 75 seviyesinden aşağı olmamasını sağlamak.